مدرسه ما

بی نام تو نتوان زیست

مدرسه ما

بی نام تو نتوان زیست

مدرسه ما

از نرم افزار EASEUS Partition Master Professional استفاده می کنیم . زمان نصب ویندوز اگر با خطای زیر

 

 

 

مواجه شدیم اگر ویندوز بر روی سیستم نصب بود این نرم افزار را اجرا نموده و سپس بر روی دیسک مورد نظر ( نه پارتیشن ) کلیک نموده و از بالا سمت چپ گزینه Convert to Basic  را انتخاب نموده و Apply  می کنیم .

 

اگر ویندوزه بر روی سیستم نصب نباشد از طریق خود این نرم افزار گزینه ٌWinPE bootable disk  را جهت ساختن یک فایل Iso  و رایت آن بر روی DVD  انتخاب نموده تا یک DVD  بوتیبل از برنامه فوق داشته باشیم حال با بوت کردن سیستم از طریق این DVD   وارد برنامه فوق شده و تبدیل Dynamic  به Basic را طبق مطلب فوق انجام می دهیم . 

 

اگر در هنگام نصب ویندوز سیستم با خطای زیر مواجه شد 

 

 

 

باید سیستم را با DVD  فوق بوت نموده و سپس بر روی دیسک مورد نظر ( نه پارتیشن ) کلیک کرده و از سمت چپ بالا گزینه Covert to GPT را انتخاب نموده و Apply  می کنیم  . لازم به ذکر است که تبدیل MPR to GPT  فقط باید بر روی مادربوردهایی انجام  شود که قابلیت UEFI  را داشته باشند جهت چک کردن آن به برنامه Setup  مادربورد و یا دفترچه آن مراجعه کنید اگر گزینه UEFI  داشت یعنی ساپورت می کند . 

زمانی که سیستم را با DVD  مورد نظر بوت می کنیم گزینه ای به نام               ............ UEFI   به همراه نام درایور dvd  به گزینه های بوت اضافه می شود .

 

جهت مشخص نمودن اینکه سبک یک پارتیشن را مشخص کنیم از مسیر زیر استفاده می کنیم .

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
سید حبیب ترابی

Dynamic To Basic

MBR to GPT

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.